زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس پاتک پرسپولیس به استقلال | حسینی سرخ‌پوش می‌شود؟ احتمال معاوضه بلانکو قوت گرفت عقب نشینی فدراسیون فوتبال مقابل سقف قرارداد پیشنهاد ۳۵ میلیارد تومانی فولاد برای محمد عمری؟ گلر استقلال در راه اراک ایوان آلخو – استقلال، در انتظار امضای نهایی + هایلات بازی‌های آلخو کیتا بالده، عجیب‌ترین گزینه استقلال + آمار و سوابق بازی بالده ورزشگاه تختی میزبان سرخابی‌ها شد اعتصاب داوران فوتبال استان خراسان رضوی گوهری آخرین شانس پرسپولیس برای رسیدن به اخباری علیپور بابت تاخیرش ضرر می کند لیست بزرگسالان پرسپولیس با سورپرایز جدید مخالفت گاریدو با جذب بازیکن اروپایی برای پرسپولیس حقدوست یا عالمی؛ چه‌کسی سرپرست استقلال می‌شود؟ واکنش ایمان عالمی به سرپرستی تیم استقلال سرپرست استقلال تا ظهر یکشنبه انتخاب می‌شود دعوت رییس کمیته ملی المپیک از پزشکیان برای حضور در افتتاحیه المپیک پاریس
سرخط خبرها

پاتک پرسپولیس به استقلال | حسینی سرخ‌پوش می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۴۰۲۴۶
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
پاتک پرسپولیس به استقلال | حسینی سرخ‌پوش می‌شود؟
کاپیتان استقلال خواهان جدایی و پیوستن به تیم رقیب شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روز‌های پایانی خردادماه به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکند، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد.

به دنبال فسخ قرارداد بیرانوند با سرخ‌پوشان، هیات‌مدیره باشگاه رضا درویش را مامور کرد تا برای جانشین وی اقدام کند و در ادامه اقدام قانونی در خصوص فسخ قرارداد سنگربان ملی‌پوش خود را در دستور کار قرار گیرد. هرچند بیرانوند بار‌ها از طریق واسطه‌های مختلف خواهان بازگشت به پرسپولیس بود، اما مدیریت باشگاه هر بار مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد و در نهایت این سنگربان راهی تیم تراکتور تبریز شد.

با توجه به جدایی بیرانوند از سرخ‌پوشان، باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جانشین دروازه‌بان جنجالی خود آغاز کرد. محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی دو گزینه داخلی هستند که احتمال حضور آنها در قفس توری سرخ‌پوشان بیشتر از سایر گزینه‌هاست. این درحالی‌ست که این روز‌ها نام سیدحسین حسینی کاپیتان و سنگربان ملی‌پوش استقلال نیز به عنوان جانشین بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس شنیده می‌شود. انتقالی که حسینی به آن تمایل دارد و اگر محقق شود می‌توان آن را به عنوان یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران قلمداد کرد.

باشگاه پرسپولیس به حسینی اعلام کرده که او باید شخصا رضایت‌نامه خود را از استقلال بگیرد تا این انتقال انجام شود. به نظر می‌رسد رقم قرارداد حسینی با باشگاه استقلال مورد رضایت این دروازه‌بان ملی‌پوش نبوده و حسینی از این موضوع ناراحت است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->